KANTILAKI

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

 

Οι δρόμοι της ζωής που οδηγούν στο Θεό είναι 2. Το ένα, είναι για κάποιον να γίνει μοναχός ή μοναχή και η άλλη είναι να παντρευτούν. Αυτό έλεγε και ο γέροντας Μωυσής ο αγιορείτης.
 


Κάποιος επέλεξεν να παντρευτεί και αφού έκανε το πρώτο του παιδί μου είπε ότι μόλις τώρα καταλαβαίνει γιατί ο Θεός αγαπάει όλους. Του ζήτησα να εξηγήσει και μου είπε το εξής .....

Έχω ένα μικρό αγοράκι τώρα και είμαι ερωτευμένος μαζί του. Αυτός είναι ο γιος μου. Θέλω να αναλάβω τη φροντίδα του με μεγάλη χαρά, την προστασία του, και να τον οδηγήσω με τη χάρη του Θεού στον σωστό δρόμο. Η αγάπη μου για αυτόν είναι το ίδιο ακόμη και όταν ο γιος μου δεν συμπεριφέρεται όπως θα έπρεπε.

Τώρα ξέρω γιατί ο Θεός είναι αυτός που είναι και ο λόγος που οι άνθρωποι είναι τόσο μακριά από αυτόν (με τη θέλησή μας) .Ο Θεός αγαπά όλους, διότι βλέπει όλους τους ανθρώπους όπως εγώ βλέπω τον γιο μου. Μακάρι όλοι να βλέπαμε τους συνανθρώπους μας, όπως βλέπουμε τα παιδιά μας. Δεν θα γινόμασταν Θεοί, αλλά τουλάχιστον θα είμασταν άγιοι.


Τώρα ξέρω τι εννοούν όταν λένε ο Θεός αγαπάει όλους. Ο δρόμος που ονομάζεται γάμος βοήθησε πολύ αυτό τον άνθρωπο να καταλάβει κάτι παραπάνω για τον καλό μας Θεό.
                                                                                                                                           Μ.Γ.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου