KANTILAKI

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Όχι εγώ αλλά ΑΥΤΟΣ θα πάει στον Παράδεισο!!!
θέλω να σας διηγηθώ κάτι που μου συνέβη. Χθές το πρωί καθώς έφευγα απο το σπίτι μου βλέπω απο μακριά έναν "Παλαβό" ντυμένος με παλιά λερωμένα και σκισμένα ρούχα και


θέλω να σας διηγηθώ κάτι που μου συνέβη. Χθές το πρωί καθώς έφευγα απο το σπίτι μου βλέπω απο μακριά έναν "Παλαβό" ντυμένος με παλιά λερωμένα και σκισμένα ρούχα και να περπατάει στον δρόμο φωνάζοντας στο κινήτο του. Αμέσως είπα μέσα μου πως είναι παλαβός αυτός και πως προσθέτηκε στον τοπο μας άλλος ενας εξτρα. 

Βιαζόμουν όμως και έφυγα για δουλεία. Το μεσημέρι θυμήθηκα πως ξέχασα να κάνω κάτι πολύ σημαντικό και ότι αν δεν το τακτοποιούσα σήντομα θα έχανα πολλά λεφτά που είχα είδη πληρωσει.Τρέχω να βρω το άτομο που μόνο αυτος μπορεί να σώσει την κατάσταση όμως φτάνοντας στο γραφείο του διαπιστόνω πως δεν ειναι εκεί.

Άρχισα να αγχώνομαι και να νευριάζω με τον εαυτό μου.Κοιτάω δεξιά και αριστερά απ΄το άγχος μου και τι βλέπω......βλέπω να κάθετε χάμο αυτός ο "Παλαβός" και να κοιτάει στο δρόμο. Αμέσως τον καταδικασα και είπα μέσα μου..."Τι κάνει αυτος ο "Παλαβός" εδω? Πάλι μπροστά μου?"

Επειρα τηλέφωνο τον άνθρωπο που ψάχνω μα δεν απαντά. Ο "Παλαβός" άρχισε να ψιθυρίζει κάτι και εγώ πάλι τον καταδίκασα λέγοντας μέσα μου "α καλά δεν πάει καλά αυτός". 

Ξαφνικά ο "Παλαβός" πιάνει το τηλέφωνο του και τηλεφωνεί αυτόν που ψάχνω και μου λέει...."Κύριε μην στεναχωριέστε, να..πάρετε το δικό μου και μιλήστε του"

Όντως του μίλησα και έλυσα το πρόβλημα μου. Έφυγα ευχαριστώντας τον "Παλαβό"και μετά περπατώντας είχα τις εξής σκέψεις και συμπεράσματα στο μυαλό μου.....

1,) Τελικά αυτός δεν είναι Παλαβός. Εγώ ο "δήθεν" έξυπνος είμαι αυτός που πρέπει να λέγεται Πάλαβος. 
2,) Και αμέσως μου είρθε η εξής σκέψει....."Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, ότι αυτών εστί η βασιλεία των ουρανών" (Ματθ. 5, 3) και "Μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε"
3,) Ο καλός Θεός μας έχει τον τρόπο του να μας δέιχνει οτι τελικά δεν βαδιζουμε στον δρόμο που πρέπει και θέλοντας να σωθουμε μας φέρνει σε επιγνωση

Μ.Γ..Σ
.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου